Als je gaat voor een relaxte sfeer, festival uitstraling, heerlijk eten, super gezellig/behulpzaam personeel en heel veel uit handen genomen laten worden zit je hier goed!
Maaike - september 2024
Het was een feest. Ondanks dat het extreem slecht weer was echt genoten van deze plek!
Sanne - november 2023
Een super leuke dag gehad tijdens onze bruiloft!! Tijdens de voorbereidingen werden we al erg vriendelijk ontvangen en werd er goed naar ons geluisterd.