De kleinkinderen vragen al of we in de schoolvakanties gaan. Leuke kinderactiviteiten en ook eens lekker eten. Wat wil je nog meer!
Miranda - januari 2025
Alles kan op locatie! De ceremonie, borrel, taart, diner, feest, overnachting. Alles staat netjes klaar. Heb totaal geen stress gehad.
Lot - september 2022
Als je gaat voor een relaxte sfeer, festival uitstraling, heerlijk eten, super gezellig/behulpzaam personeel en heel veel uit handen genomen laten worden zit je hier goed!