Wat zeggen anderen over De Vreemde Vogel?

De kleinkinderen vragen al of we in de schoolvakanties gaan. Leuke kinderactiviteiten en ook eens lekker eten. Wat wil je nog meer!

Miranda - januari 2025

Alles kan op locatie! De ceremonie, borrel, taart, diner, feest, overnachting. Alles staat netjes klaar. Heb totaal geen stress gehad.

Lot - september 2022

Als je gaat voor een relaxte sfeer, festival uitstraling, heerlijk eten, super gezellig/behulpzaam personeel en heel veel uit handen genomen laten worden zit je hier goed!

Maaike - september 2024