Wat zeggen anderen over De Vreemde Vogel?
Het was een feest. Ondanks dat het extreem slecht weer was echt genoten van deze plek!
Sanne - november 2023
De kleinkinderen vragen al of we in de schoolvakanties gaan. Leuke kinderactiviteiten en ook eens lekker eten. Wat wil je nog meer!
Miranda - januari 2025
Superfijn, groen paradijs waar we altijd graag komen. Vrolijk en vriendelijk personeel, relaxte en gezellige plek om te zijn.
Tams - augustus 2022