Was gezellig met elkaar leuk park, leuk huisje kortom gezellig Bedankt
Familie Van Wieren - juli 2024
Een kleine groene oase in de drukte van de stad. Leuk en ruim terras, goede menukaart en genoeg te doen voor de kids
Peter - augustus 2022
Als je gaat voor een relaxte sfeer, festival uitstraling, heerlijk eten, super gezellig/behulpzaam personeel en heel veel uit handen genomen laten worden zit je hier goed!