Als je gaat voor een relaxte sfeer, festival uitstraling, heerlijk eten, super gezellig/behulpzaam personeel en heel veel uit handen genomen laten worden zit je hier goed!
Maaike - september 2024
Een super leuke dag gehad tijdens onze bruiloft!! Tijdens de voorbereidingen werden we al erg vriendelijk ontvangen en werd er goed naar ons geluisterd.
Melissa & Tim - juni 2024
Superfijn, groen paradijs waar we altijd graag komen. Vrolijk en vriendelijk personeel, relaxte en gezellige plek om te zijn.