Het was een feest. Ondanks dat het extreem slecht weer was echt genoten van deze plek!
Sanne - november 2023
Als je gaat voor een relaxte sfeer, festival uitstraling, heerlijk eten, super gezellig/behulpzaam personeel en heel veel uit handen genomen laten worden zit je hier goed!
Maaike - september 2024
De kleinkinderen vragen al of we in de schoolvakanties gaan. Leuke kinderactiviteiten en ook eens lekker eten. Wat wil je nog meer!